Välkommen till Jennys kök.

onsdag, november 09, 2005

Onsdagen den 9:e November, +33 grader.

I dag har jag varit på boxnings träning, lämnat en loppa på dagis, fikat med kompis, köpt två födelsedags presenter, räddat en vilsen hund från att bli påkörd av en hund, hittat vilsen hunds husse, skrivit 11 e-mail, fått dagisplats till minsta loppan, ringt och bokat in bilen, pratat med 5 olika nursing homes för svärfar, städat hela huset (tja, om man bortser från vissa hörn som bara jag ser), tvättat och hängt ut sju tvättar, pratat med aircondition nissen, fixat en quote på att sätta in en attic stege, tvättat bägge hundarna, hämtat liten loppa på dagis, badat två svarta loppor, lagat sweet chili jam wok till vuxna och värmt gårdagens rester till ungarna, lagt och läst saga till de förut nämda, varit på promenad med Molly....pause....fyllt på med bubblevatten till en lopppa som inte vill sova.

Men nu är resten av kvällen min!!!!!

3 Comments:

Blogger Roger said...

Wow - vi pratar effektivitet här. Resten av kvällen - finns risk för en sån där "stirra-rakt-fram-för-trött-att-göra-nåt-kanske-är-det-en-engelsk-deckare-på-TV" känsla..?

Eller är det bara jag som blir sån?

10:05 em

 
Anonymous Anonym said...

Det där som mitt schema...VECKO-schema, alltså!

Utile Dulci

11:28 em

 
Blogger anna said...

Min dag kändes genast mindre svettig...

4:32 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home