Välkommen till Jennys kök.

måndag, maj 30, 2005

Läsa-frågor

Läsa-frågor
Så roligt, jag fick också vara med! Tack, Biggis!

Antal böcker jag äger?
Omkring 400, varav ca 150 är fina foto böcker som maken jobbat med. Runt 60 kokböker. Resten inbundna. Pockets ges bort till andra svenskar i boknöd.

Senaste boken jag köpte?
Study for ILTS

Senaste boken jag läste?
Håller på med Per Hagmans "Populuarmusik från Vittula".

Fem böcker som betyder mycket för mig

1. Allting runt omkring - Richard Scarry
2. Tidens död-Issac Asimov
3. Stockholmsskildringarna- Per Anders Fogelström
4. The cook's companion-Stepahnie Alexander
5. Baby Love - Robyn Baker

magnus egotrip
brillo
marten.trogen
all about the package
Roger

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det där med banankaka lät gott :-)

2:23 fm

 
Anonymous Anonym said...

Tack för inbjudan, får jag också säga. Och med tanke på den enorma kaffe-maja som jag är, så kan jag bara inte tacka nej till en kopp kaffe och banankaka!

2:51 fm

 
Blogger Jenny said...

Brillo
Rakt ôver huvudet for den. Shwishhh.
Per Hagman, tårtkastning och slagsmål???
Vad har ja g missat ;-)

2:03 em

 

Skicka en kommentar

<< Home