Välkommen till Jennys kök.

fredag, juli 01, 2005

Slut i rutan

Det här blir nog sista posten på ett tag. Äntligen är vi på väg hem till norra sidan av klotet i gen. Större tiden kommer vi att bo i sommarhuset i Osby utan tillgång till dator. Men vem vet, det kanske finns internet cafe även på ute pa byggden. Vi kommer tillbaks igen i början på September, om mor släpper iväg oss dvs.

Ha en underbar sommar allihop, och tack för att jag har fått komma in i era liv.
Ser ni en ganska förvirrad tös med spretigt hår och en orimlig mängd fräknar är det helt okej. Hon är nog bara tillfälligt lost i livet.

12 Comments:

Blogger maruschka said...

Jag kommer att sakna ihjäl mig!!! Du har ingen adress i Sydney som man kan få skicka Läkerol till?
Äsch, jag får väl skriva kommentarer här så du har något att läsa när du "kommer tillbaka till oss"...
Ta hand om dig och dina små Jenny, så hörs vi, jag är jätteglad att jag har "träffat" dig...
Hamnar du i Stockholm så hör av dig så ger jag dig en guidad tour...
Kraaaaaaam
Maruschka

5:13 em

 
Blogger The Female Dinousaur said...

Åh, kommer att sakna dina små livsbetraktelser, dina fina bilder och berättelser från andra sidan jordklotet! Hur ska vi klara oss utan...? Hoppas att du får en sanslöst skön sommar, ta hand om dig och din familj och som sagt, som Maruschka säger, if you ever get to Stockholm... Vi "syns" snart igen! Kramar från Biggis, som vinkar med den vita näsduken!

7:47 em

 
Blogger Jenny said...

Kära Maruschka
Hoppas du får en underbar sommar med dina nära och kära. Varje gång jag ser din bild blir jag så glad. Underbart med så skönt sprudliga (heter det så?)människor. Jag uar oxå väldigt glad uover att få träffa dig och din underbart söta lilla gnutt.

Underbara Biggis
Don't dispair, the bitch will be back.... Ehh kanske inte helt rätt uttryckt. Du vet vad jag menar. Massor av kramar.

Kan ni inte ta en sväng till Köpenhavn i sommar? Jag bjuder på en sån dör grön öl.

11:06 em

 
Blogger The Female Dinousaur said...

Vi har faktiskt pratat om att åka till Köpenhamn! Blir det av, så blir det vecka 30. Tänk, om vi skulle kunna sammanstråla? Vore askul! Hur gör vi, i sådana fall?

11:15 em

 
Blogger Jenny said...

Vad exact betyder vecka 30? Har helt glömt att man räknar vecor hemma. Mor och far har sommarhus i Osby men dom bor i Köpenham, så vi kommer åka lite fram och tillbaka. Jag försöker skicka dig min e-mail address på nått sätt. Passar det in så vore det dödskul att träffas. Går det, så går det, går det inte så gör det inte det och då tar vi det nån annan gång. Gammalt djungel ordspråk.

11:36 em

 
Blogger Vi på Kantarellen said...

Du kan väl skicka vanliga pappersbrev som uppdaterar oss om ditt liv i stället. Gärna med svarskuvert. =)

1:20 fm

 
Anonymous Anonym said...

Hej!

Jag kommer sakna dina obeservationer och blogginlägg, så du måste nog leta upp nått internet-café nångång och bara berätta att du lever eller nått, ok? *tittar uppmanande på dig*

Skulle du hamna i Sthlm finns det fler guider som gärna visar dig stans bästa fik etc...
Kram,
/David och Wilma

1:24 fm

 
Blogger The Female Dinousaur said...

Vecka 30 blev helt plötsligt vecka 29. Det är då vi är lediga. Har ingen kalender framför mig nu, men nästa vecka är vecka 27 i alla fall. Jag lovar att höra av mig om det blir Köpenhamn! :-)

8:21 fm

 
Blogger Jenny said...

mamsen- Vanliga brev, hur då? Menar du skriva för hand, och inte bara en inköpslista? Jag? Jag har hört att dom avskaffat posten i sverige, stämmer inte det?

David - Visst skall jag det. Och jag lovar att inte skicka fler smily faces på din blogg. Förlåt att jag blev lite överexalterad...

Biggis - Lova!!!

1:56 em

 
Anonymous Anonym said...

Hahaha!! Du är välkommen att göra alla tänkbara sorters smilys så ofta du vill i min blogg! Jag skrattade gott och riktigt rycktes med i din "upphetsning" när jag läste dina inlägg!

1:32 fm

 
Blogger anna said...

jag kommer sakna dig, den saken är säker...men hallå: jag bor ju en och en halv timme från köpenhamn, och du får ju inte missa underbara helsingbrog när du ändå är här!! så släng iväg ett mail, brandmän jobbar ju knappt, och en kall dricka på en uteservering i somamrsverige är det inte mycket som slår...;)

1:23 fm

 
Anonymous Anonym said...

Ännu en anledning att se fram emot September :-)

11:09 em

 

Skicka en kommentar

<< Home