Välkommen till Jennys kök.

onsdag, november 16, 2005

Rullar tummarna...

Om sex veckor får jag reda på om jag kommit vidare i min ansökan. Så varför vittjar jag då brevlådan två gånger om dagen nu?

Uppdatering en halv dag senare...

Idag låg det ett kuvert i lådan från polisen. Darrandes slet jag upp det beredd på det allra värsta.
Varför kommer det redan? Gick det så snabbt att gallra ut mig? Det gick nog så snabbt för jag är ett solklart "nej, och tänk aldrig på att söka igen" case.
"Vi vill att du gör om din Hep B spruta för bla bla bla...." löd brevet. Nåväl, det är ju inte ett nej i alla fall.

6 Comments:

Blogger Ilva said...

jag har ju missat vad du soker till, kan du upplysa mig!?

6:06 em

 
Blogger Roger said...

Med tanke på hur hårt du verkar träna är jag inte orolig. Det är klart du kommer in!

12:29 fm

 
Blogger anna said...

man kan ju få hjärtproblem för mindre...

12:35 fm

 
Anonymous Anonym said...

...enlighten me, please, då jag inte har en susning om vad saken gäller!
Möjligen polishögskola...?!
(Skratta inte!)

Utile Dulci

1:16 fm

 
Blogger Jenny said...

Jodå, visst är det polishögskolan jag sökt allt. En ganska långsam prosess...

7:28 em

 
Anonymous Anonym said...

Phew...var rädd för att du antingen skulle bli "cross with me" eller möjligen tro att jag insinuerar att du ser ut som Robocop...tänk: kanske det finns en viss intuition även hos oss män...?!

Utile Dulci

11:34 em

 

Skicka en kommentar

<< Home