Välkommen till Jennys kök.

fredag, oktober 14, 2005

Arghhh!

Det går inte! Jag kan inte! Jag vill inte!
Nix det är inte nån tjurig tre-åring som tjatar. Det här är ilskna skrik från en ovanligt korkad blondin som inte kan lära sig skriva fort och akkurat. Vad är det med just min hjärna som gör att det bara inte går in? Jag har nu tränat varje dag i två veckor men det verkar som den enda knappen som äntligen sitter är delete. Beundrande smygtittar jag på Anna och Mamselemamsen som måste ha en liten motor fastsatt under vristen. Mina fingrar är som klumpiga koldolmar och hjärnan måste ständigt fångas in då den hela tiden smiter iväg. Arghh!

P.S Finns det nån som ser ut ungefär som jag, och kan skriva fort som vill göra provet på Tisdag i stället för mig? Jag vet att det är aningen olagligt men "its for a good cause". D.S
P.P.S Obs, föregående PS var ett skämt. I och med att jag vill bli polis så vore det vore ju dumt att visa eventuella kriminella tendenser så här i publik D.D.S.

3 Comments:

Blogger Roger said...

Lgun, dte kmmoer säkret att gå bar :-)

4:52 em

 
Blogger anna said...

Anna som i mig?? Fattar du hur mycket jag får gå tillbaka och rätta?

5:13 fm

 
Blogger Jenny said...

TCka Rgter og Svndra ;D

Anna-Men du verkar skriva så enormt snabbt. Du skrive lika mycket på en dag som jag lyckas få ihop på en vecka...

10:50 em

 

Skicka en kommentar

<< Home