Välkommen till Jennys kök.

måndag, oktober 03, 2005

Nån som har sett mitt guld?

Jag har tappat bort mitt batteri till kameran vilket är riktigt skrutt, fast inte lika skrutt som min kompis Meghan mår just nu. Hon har tappat bort sitt OS-guld i rodd som hon vann i förrförra sommar OS. Lite då och då får hon visa upp sig och sig guld på olika tillställningar och varje gång gömmer hon sitt guld på olika platser i huset, och nu kan hon inte hitta det. Hon har t om ringt OS folket och frågat om det går att köpa en replika så hon har nått att visa sina barn Bummer...
I helgen hyrde hon en metall-detector för att gå igenom hela huset igen. Annars är det bara att börja träna igen till Peking-2008.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hjälp, ja det är ju inte nåt man går och handlar på supermarket precis...

PS: Inte sorterar jag bort dig inte :-)

10:03 em

 
Blogger The Female Dinousaur said...

Scheisse! Det finns fler som kan förlägga saker. Dock måste jag säga att ett OS-guld i rodd slår en gammal arbetsväska med hästlängder. Hoppas att hon hittar den igen. Och hoppas att du hittar kamerabatteriet.

6:35 fm

 
Blogger Jenny said...

Jag pratade med stackars Megahan idag men tyvärr ingen medalj. Hon bor i ett enplans fibro hus, med tre rum och kök. Hon lät rätt uppgiven....

9:37 em

 
Blogger anna said...

attans...men jag ahr tappat bort mitt SMguld, men det är inte r i k t i g t samma sak ju....

9:42 em

 

Skicka en kommentar

<< Home