Välkommen till Jennys kök.

fredag, september 09, 2005

Book of the dead


Skriver detta med absolut snigelfart.
Har äntligen kommit vidare i min ansökan, och nu vill dom ha intyg att jag tagit en maskinskrivnings kurs.
Jag är så långsam att jag flera gånger måste skratta högt. Lillebror har åkt söderut för att åka lite snowboard innan vintern är helt slut. Saknar redan hans röda nylle.
Nu orkar min lilla nöthjärna koncentrera sig längre, och fingrarna är lika medgörliga som chorizos. Over and out.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Snigelfart eller inte, ser alltid fram emot inläggen :-)

1:52 fm

 
Blogger Jenny said...

Ha ha, försökte skriva på din blogg tre gånger igår innan jag helt gav upp och skickade tangentbordet till Osby.

6:54 em

 
Blogger anna said...

skriver inte polisen i aussie på datorer?

10:20 em

 
Blogger maruschka said...

...hjälper det om man skickar iväg tangentbordet...*s*...jag såg att du hade försökt skriva hos mig också, men du skickade inget tangentbord till mig?...*fniss*

7:42 em

 
Blogger Jenny said...

Sandra-Måste nog inte ha gått kurs, men jag måste ha ett certifikat att jag kan skriva 35wpm vilket jag alltså inte kan.

Anna- Nix, vi är ju fortfarande efter här så det är fortfarande stentavlor som gäller. Vilket jag dock är ytterst snabb på. ;-P

Maruschka-Just då var jag så frusterad att det inte fanns nått kvar att slänga...

11:11 em

 

Skicka en kommentar

<< Home