Välkommen till Jennys kök.

lördag, oktober 15, 2005

Skvallerbytta bing bång

1. Min svärfars granne har haft kysst Brad Pitt. Det är faktiskt helt sant. Fast det var på film men det måste ju ändå räknas som en riktig kyss, och faktiskt lite till. Hon heter Rose Byrne och spelade mot honom i Troj.
Jag ser henne ibland när vi är där på besök, men jag skulle aldrig våga prata med henne. Tänk om hon inte tyckte han var bra. Hela min världsbild skulle rasa ihop.

2. Min svägerskas bror har skrivit Pirates of Carrabien och Collateral. Det betyder att han är nu den femte rikaste mannen innom entertainment industrin i Aussiland. Min svägerska pluggar heltid till psykolog samtidig som hon jobbar nästan 100% innom hemtjänsten för att få ihop till sitt levebröd. Förra gången som det var mors dag ringde han från LA och frågade om dom skulle dela på en present (a cd rack) till henne. Snål? Supersnål? Japp.

6 Comments:

Blogger Vi på Kantarellen said...

Oj oj oj .... då är du nästan "kändis" du med. Äskrattar*

6:27 em

 
Anonymous Anonym said...

=) Jag älskar när folk är sådär snåla. Jag känner en kvinna som är frisör men ihop med e stenrik snubbe. Hon får betala sina semestrar själv så därför kan hon inte följa med så ofta på hans golfresor. De har levt ihop i 20 år.

8:51 em

 
Blogger Roger said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

4:21 em

 
Blogger Roger said...

HIhi, ja det är svårt att toppa det där. Även om jag förstås hellre skulle tänka mig kyssa nån annan än Brad Pitt ... ;-)

4:22 em

 
Blogger Jenny said...

Ja det finns en hel del lustigt folk. Fast jag tycker det är konstigt ändå. Skulle man inte vilja dela med sig lite ändå till sin urfattiga syster.

Roger- Du förvånar mig??? Inte vilja kyssa Brad Pitt? Vilken plane kommer du ifrån? Mars? ;-P

10:47 em

 
Blogger Roger said...

Jenny, vi gör så här: Du får den ev. Brad-pussen av mig i förväg :-) Skulle däremot Beyonce...

/ Jupiter-Roger

11:36 em

 

Skicka en kommentar

<< Home