Välkommen till Jennys kök.

måndag, januari 30, 2006

Utmaningen från Roger

Reglerna:
Gör en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och utmana sedan fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade. (jag hoppar över det sista om det är okej)

1. Kan inte sätta mig på en toalett stol utan att se efter om det finns en krokodil i skålen. Läste nån gång om en krokodil som kom upp ur en toalett, och har sen dess fobi för vad som kan komma upp och bita mig i rumpan. Om jag har så bråttom att jag inte hinner titta, kan jag få totalpanik och börja hyperventilera.

2. Blir alltid kissenödig när jag öppnar en kartbok i bilen. Vilket var ganska jobbigt när jag jobbade som rep, och körde runt i Sydney. Jag känner nog till varje public toa som finns inne i stan.

3. Ogillar allt som har med sopor att göra. Är lite orolig för att jag kommer få rota i tunnor efter bevis som i alla filmer om jag blir polis.

4. Ogillar skarpt mobiltelefoner, telefonsvarare eller e-mail.

5. Kan äta 1 kg lösgodis i en sittning utan att dö.

Ta gärna upp utmaningen och spring vidare...

3 Comments:

Blogger anna said...

det är lätt att äta 1 kg godis i en sittning utan att dö, men det är en nära döden upplevelse sen när sockret slår till.....

ungefär som amfetamin vill ja inbilla mig....

9:28 fm

 
Blogger The Female Dinousaur said...

Kära, kära! 1:an är en fobi som du tillskansat dig efter flytten till Australien, får man tro?
Har samma godis-noja som du. Slukar det mesta... Och ligger och kvider som en halvdö' på soffan efteråt...

7:24 fm

 
Blogger Jenny said...

Jo visst gör det ont när magar brister....

Men vad gott det är innan :D

2:32 em

 

Skicka en kommentar

<< Home