Välkommen till Jennys kök.

fredag, januari 27, 2006

Utmaning

Jag fick en utmaning från bantartant och här kommer resultatet:

Fyra jobb som jag haft i livet:
Häst skötare
Lift skötare
Möbel montrare på ikea (första jobbet i Australien)
Business Development Manager (ie sales rep, det är dock viktigt med titlar här nere)

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Fight Club
Kill Bill 2
Run Lola run
The Castle

Fyra platser jag har bott på:
Alingsås (hemorten)
Paris
Crossmaglen
Herning


Fyra-tvserier jag gillar att se på:
The Bill
Little Britan
Teachers
Coupling

Fyra platser jag varit på semester:
Turkiet
Usa
Finland
Franska alperna

Fyra hemsidor jag besöker dagligen:
Alla bloggfavvisar
Fem myror är fler än fyra elefanter
Sydney Morning Herald
Dagens Nyheter


Fyra favoriträtter:
Choklad
Lösgodis
All mat maken lagar
Kaffe

Fyra ställen du hellre skulle vara på just nu:
I en sval mörk biosalong precis när filmen börjar
Tobys Estate, ätande chokladen av min cappuccino
I boxningslokalen i färd med att sätta på mig handskarna
På verandan med hela familjen ätandes frukost och diskutera om vi skall gå till poolen eller beachen idag.

Perfekt med utmaningar när man har bloggtorka. Ta gärna upp pinnen och spring vidare

5 Comments:

Blogger Roger said...

Kul :)

Fråga: Fem myror...vad är det för sajt?

5:57 em

 
Anonymous Anonym said...

Wow...mitt minne är så dåligt att jag bara brukar kunna räkna till tre!
Trevlig helg på dig och njut av makens krubb!

Utile Dulci

7:35 em

 
Blogger anna said...

heja heja! det är lördag idag, jag håller tummarna här på stationen!

12:52 fm

 
Anonymous Anonym said...

hej jenny, hoppas allt är bra!!!
för övrigt tror jag det är killen som skriver http://hutnu.blogspot.com som gjort siten fem myror är fler än fyra pelefanter.
<------ bloggskvaller.... =)

9:56 fm

 
Blogger Roger said...

Jenny: Orkar du en till utmaning? (se min blogg)

6:14 em

 

Skicka en kommentar

<< Home