Välkommen till Jennys kök.

fredag, mars 17, 2006

Spooky

Något mycket märkligt hände i natt som har fått mig att fundera över mitt medlemskap i skeptikernas samfund.
I natt drömde jag en mycket stark dröm om en gammal kompis som var väldigt ledsen. I drömmen kramade jag honom länge tills han slutade gråta och klappade honom på kinden och sa att allt skulle ordna sig.

Jag vaknade av att lill-loppan skrek som en stucken gris och vägrade somna om (hon har varit vaken mellan 1 och 2 varje natt i en veckas tid och får snart en singelbiljett till Osby nedtryckt i handen). Jag tog ner henne i köket där hon glatt studsade omkring medans jag stod och hängde som ett fån framför datorn.
Jag trodde knappt mina ögon när jag såg att jag hade fått mail från min kära gamla vän, där han berättade att han hade det väldigt jobbigt nu med massa trista händelser i sitt liv. Senaste gången vi hördes av var i December förra året.

Mycket mycket spooky.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Din ol' rebel friend (från the past)?

2:20 fm

 
Blogger maruschka said...

Jag tycker istället att det skulle vara mycket märkligt om vi INTE sände osynliga signaler tillvarandra när vi tänker starka tankar...jag menar, det händer ju faktiskt ganska ofta att man kommer att tänka på en person och då ringer de, eller hur?...det händer i alla fall mig....Vad fan, jag kan ju läsa det du lägger i bloggen samma millisekund som du lagt ut det, det är väl ännu märkligare i så fall?...*kram*

9:22 em

 
Blogger The Female Dinousaur said...

Oj. Det VAR spooky!

7:37 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home