Välkommen till Jennys kök.

lördag, april 08, 2006

Happy birthday Clancy!



Jag vill med detta inlägg på inget sätt få min svärmor att framstå i dålig dager eller förlöjliga hennes förhållande till deras hund Clancy.
Vill bara att ni skall förstå vilken penibel situation vi har hamnat i, då jag har lyckas dubbelboka nästa Lördag, och jag måste ta mig ur födelsedags partyt hon har för Clancy.

Så här lyder vår invitation som jag tyvärr glömt att skriftligen svara på:
Molly with family are invited to Clancy Anzac Hansen's 5th birthday gourmutt lunch on Saturday the ????

Menu:
Champange cocktails
Cheese and herb bribes
German Sheperds Pie
Mince cake
Pup cakes
Boxer chocolates
Doggychinos (en hund variant på cappuchions, varm mjölk med leverflarn)

Längst ner finns en vacker bild på Clancy när han får sin massage från "The mobile pet groomers".

Fotot är på Clancys tre års dag, då det var stor baluns tills stackars Clancy blev sjuk av köttfärstårtan han slukade på mindre än 2 sek.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag gillar din svärmor. Men så föredrar jag släktet Canis framför Homosapiens :-)

3:05 fm

 
Blogger Det Mörka Hotet said...

Vilket hundliv!

1:58 fm

 

Skicka en kommentar

<< Home